Metalen ladekast in de keuken (bijna dan)

Zoals jullie misschien wel weten is onze keuken wat aan de kleine kant. We beschikken gelukkig over een oven en een vrij grote koelkast, maar daarnaast hebben we maar twee kastjes en een lade. 
En wat mist er dan nog? Precies! Een vaatwasser. Essentieel als je de boel een beetje netjes wilt houden (een vol aanrecht is voor mij echt een doorn in het oog). Maar voor dit apparaat hebben we nu geen plek, omdat dit betekent dat we zowel kastruimte als de lade moeten opofferen. En waar moeten we die spullen dan kwijt?

Na even denken hebben we gelukkig een handige oplossing gevonden in de vorm van een heel leuk ladekastje van Hip!-deals. Kijk je mee?




Op zoek naar een mooie oplossing voor het ruimtegebrek in de keuken, speurde ik Pinterest en Instagram af. Via via kom je dan algauw op de leukste accounts en ideeën uit. Zo ook deze ladekast, die ik op instagram voorbij zag komen bij (de voor mij toen nog onbekende webshop) Hip!-deals. Met zijn vijf hoge lades en daarbij de ideale afmeting van de kast (niet te groot, niet te klein) biedt hij straks genoeg plek voor het bestek en wat voedselvoorraad. Maar tot de vaatwasser er is, gebruik ik hem nog graag als mooi meubelstuk in de woonkamer. 

De kast heeft een industriële look, door het metaal, en is een mooie, stoere toevoeging in ons interieur. Voor meer van dit soort items kun je bij deze webshop goed terecht. Ze bieden spullen aan tegen lagere prijzen dan er in de meeste winkels voor gevraagd worden en ze wisselen bovendien ook nog eens regelmatig van assortiment. 



Zoals ik het kastje hierboven heb gestyled, was eigenlijk mijn oorspronkelijke idee. Het leek mij leuk om er een soort koffiehoek mee te creëren. Ik vind dat er namelijk altijd zo gezellig uitzien in die prachtige Scandinavische huizen die je altijd op Pinterest voor bij ziet komen. Wat vinden jullie hiervan? 

Eerlijk gezegd heb ik het kastje nu aan de voorkant van de muur gefotografeerd van waar ik hem eigenlijk wilde plaatsen. Wegens het slechte licht lukte het mij niet om in de hoek achter deze muur goede foto's te maken. Maar jullie snappen vast het idee! :) 

Vloer Amerongen - Hollandsche vloeren
Ik ben blij met deze goede oplossing voor het ruimtegebrek in de keuken straks. Wat vinden jullie ervan?

Reacties

  1. Super goed idee en precies wat ik ook wil gaan doen in mijn toekonstige mini keukentje. En dit kastje is daar ideaal voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk opgelost .
    Je hebt me op een idee gebracht.
    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten